Hei vaan lukijani. Olen (melkein) 26 vuotias Oululainen vaimo. Oulussa olen mieheni kanssa asunu jo yli 4 vuotta, sitä ennen olen ollut lähes koko ikäni Espoon tyttöjä. Mieheni on tuolta kainuun metsistä. Perhettä ei meillä Ammu-kissan lisäksi ainakaan vielä ole.

Opiskelen ammattikorkeakoulussa LVI-insinööriksi, mutta opiskeluni on ollut jonkun aikaa kesken kroonisen sairauden vuoksi, joka päätti ottaa pienen alamäen, nyt on kuitenkin suuntana taas ylöspäin.

Tämä minun ruoka ym blogini on ihan alkutekijöissä ja ohjelman käyttökin on vielä harjoittelu vaiheessa. Kuvia on vielä vähän, mutta toivottavasti saan niitä pikkuhiljaa lisäiltyä. Innoituksena tämän blogin perustamiseen on ollut Mairen Ruokaohjeita ja herkkuja sivu (laittaisin tähän linkin jos osaisin). Tavoitteena on saada yhtä ihana sivu aikaiseksi, tosin siihen menee varmasti paljon aikaa.

Tervetuloa tänne lukemaan ja katsomaan ja kommentoimaan mitä täältä löytyy.

T. Sacy

PS.
Olen todella laiska korjaamaan kirjoitusvirheitä, joten ei kiitos äidinkielen neuvoja tänne.  ;)